onsdag 30 oktober 2013

Samlade nyheter

Vad är grejen med idag? Inga serier. Den enda serien vi har idag är Trophy Wife, alltså inte jätteintressant... Så vi kör ett nyhetsvar istället!

Welcome to the Family har blivit nedlagd. En serie vi tyckte var bra. Efter att jag sett ett avnsitt visade jag den för Johan som också gillade den. Men efter tre avsnitt har vi inte sett mer utan väljer att inte kolla klart på de avsnitt som ändå ska sändas. Synd på en helt okej serie, men ändå ingen storförlust.

Ellen DeGeneres utvecklar en ny komediserie! Serien har en homosexuell huvudperson som skaffar barn med sig bästa killkompis. Det kan bli bra. Ellen har en rolig humor och jag gillar hbt-upplägget. Spännande helt enkelt.

Super Fun Night har fått fler avsnitt, två stycken. Kul säger jag, det är en mysserie för mig. Jag kanske inte direkt skulle sakna den men det är kul att den finns. Två stycken till varje kanske lite dåligt, det bådar ju inte gott men som sagt jag är glad så länge det varar.

Blacklist har flest tittare på den Amerikanska broadcastingnätet, av alla serier just nu. Detta bådar ju verkligen gott!

Girls kommer tillbaka den 12e januari! 13e januari kommer det till HBO Nordic.

Tills nya serier imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...