tisdag 8 oktober 2013

Sacrifice


Än en gång är Pelant tillbaka! Vilket avsnitt! I slutet satt jag på helspänn för jag tänkte, de kommer inte att få vara lyckliga. Oskar (vår inneboende för tillfället, arma studentbostäder) tycker att det påvisar att det är en bra serier, att man sitter på högspänn fast det ska vara fint. Bones är alltid den serien som överraskar och gör det oväntade. Så även här. De ger oss ett slut på en handling som vart över flera säsonger, mitt i en säsong. Men ett rätt odramatiskt slut. Det är liksom helt i stil med Bones och det som gör att jag fortfarande älskar serien. Den håller mitt huvud i toppform vad gäller detaljer och spänning.

Undra vad nästa stora handling kommer bli?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...