söndag 13 oktober 2013

Love on set: Inte längre

Vi har kommit till det bittra slutet för den lilla följetongen jag haft här på Seriesoffan, åtminstone för nu. Jag tänkte inte sluta på topp, så som det sägs att man ska göra, utan jag drar de sista andetaget av några par. Hoppas ni har tyckt det varit roligt att läsa lite kändisutdrag från tv-serierna!

Så här kommer helt enkelt en kort lista med paren som inte längre är ihop, men som träffades på inspelningen. 

Blake Lively och Penn Badgley blev ett par under inspelningen av Gossip Girl, 2007. Det höll i tre år och sedan dess har de hittat andra att vara ihop med. Med tanke på hur serien slutade kunde det varit roligt om de fortfarande höll ihop. Men ändå bra jobbat att spela in det sista av Gossip Girl trots att de inte längre var ihop.


Det jag ska skriva nu kan vara det mest sorgliga, Lea Michelle och Cory Monteith. När jag började fundera på dessa inläggen fanns Cory fortfarande i livet och de var ett par. De var självklara att ha med på listan. Nu däremot får jag nedgradera dem, om jag överhuvudtaget ska ha med dem. Ett fantastiskt par var de i alla fall som förtjänade en plats på denna listan.

Sophia Bush och Chad Michael Murray. Här fäller jag en liten tår. De kändes så lyckliga. I två och ett halvt år lyckades de åtminstone förtrolla oss andra sen var skilsmässan ett faktum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...