tisdag 8 oktober 2013

Back to Bluebell

Hart of Dixie är äntligen tillbaka! Som vi har längtat. Mycket hände i det första avsnittet och de behöll verkligen sin mysfaktor. Jag älskar denna lilla klicken av den Amerikanska södern :)

Så till några funderingar. Jag gillar Joel, rätt mycket. Kul att han följde med till Bluebell, det är riktig kärlek. Jag förväntar mig också mycket roliga scener från detta. Att ännu en gång få uppleva krocken mellan stad och landsbygd. Kul alltså!

Såg ni Jamie Kings (Lemon) babybump? Seriesnack hade tipsat mig om att hon var gravid till alldeles nyligen men inte hade jag förväntat mig att det var så tydligt i avsnitt ett. De dolde det med blommor, bord och skurna scener, jisses. Det kommer bli jobbigt för dem att fortsätta såhär. Men för oss tittare är det rätt roligt, en lite inblick i hur det är att jobba med tv-serier. Saker händer. Jag kommer följa detta som en hök!

Jag älskar verkligen Hart of Dixie och jag längtar tills jag får se om avsnittet med Johan (han är bortrest just nu), för så bra var det! Jag hoppas dock på mer Zoe och Wade, men kom igen, det lär det ju bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...