tisdag 17 september 2013

Säsongsstarten av Bones


Vilket mörkt ställe vi startade på. Jag hade nästan glömt hur allt var under slutet på förra säsongen. Vi kastades rakt in i både ett nytt fall och i personalens privatliv. Egentligen mest i Bones och Booth liv, de andra i serien får nog stå tillbaka lite såhär i början.

Det kan bli en riktigt bra säsong. Att ha Pelantgrejen bara lite löst hängande över säsongen och avsnitten ger mig nog spänning. Men jag tror vi kan vänta oss en rafflande avslutning. Efter nio säsonger vet serieskaparna var de gör vilket gör att jag känner mig säker och lugn över de kommande avsnitten. Om de nu inte får för sig att döda av någon av huvudkaraktärerna...

Fallet denna veckan var sådär. Fick för lite fokus och de utforskade tvisten för lite. Bottennapp, bättring där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...