fredag 20 september 2013

På Spåret, snart tillbaka

Igår släppte SVT årets tävlande i På Spåret. Det är ett par väldigt intressanta namn. Christer och Morgan från P3 är tillbaka, det ser jag med glädje fram emot, mer behagliga röster får en leta efter. Jan Guillou och Ann-Marie Skarp är också tillbaka. Jag gillade dem sist, det blir alltid intressant när Guillou är med. I övrigt inget jag hoppar högt över även om alla känns spännande och bra.

Och kronan på verket.

Elisabeth Höglund kommer tävla tillsammans med Jesper Rönndahl. Vilken underbar kombo. Jag undrar hur många Gånger Jepser har kränkt sin medtävlandes hår i Pangprego. Underbart.

Tänk er en final mellan Institutet och Christer. Det blir för bra. Ännu bättre hade såklar varit om det istället för Elisabeth Höglund varit Karin Gyllenklev men en kan inte få allt.

På presskonferensen, som finns här, så berättade Fredrik Lindström att de har fixat en helt ny dekor för studion. Tydligen har den sett likadan ut i sju år. Den ska likna en järnvägsstation och jag är mycket spänd på att se hur det blir.

I vilket fall som helst så går vi en storstilad säsong av mitt favoritprogram (inget annat är ens i närheten). Jag kan inte vänta. Klockan åtta på fredagskvällen den 22 november drar de igång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...