onsdag 21 augusti 2013

SVT visar Homeland dagen efter USA!

Stoppa pressarna! Har ni hört denna helt otroliga nyhet!? SVT gör det möjligt för alla tittare att på ett lagligt och uppdaterat sett ta del av Homeland. Hur fantastiskt är inte det?

SVT var på god väg förra året när de visade Homeland åtta dagar efter USA men slår alltså till på det bästa möjliga iår. Dagens efter. Jag trodde aldrig det skulle hända, det kändes som att alla tv-bolag låg med huvudet i sanden och inte ville bry sig om att tänka nytt. Eller rättare sagt, tänka logiskt. Men tack Showtime och SVT, ni har stigit (om det gick) ännu högre på min lyckolista).

Klockan 21.45 på måndagen den 30 september kommer vi sitta bänkade framför tv-nätet, så retro och härligt det ska bli. För nu hörrni finns det verkligen ingen anledning att titta på serien olagligt.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag vet! För varje dag som går längtar jag ännu mer!

      Radera
  2. woho! Nu snackar vi. Men jag är lite trög, är det typ på SVT play (eller vad det heter) som man kan se det dagen efter usa, gratis, eller kommer det visas på tv?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det härligt! Det är på TV och SVT Play. på Play kommer det publiceras direkt efter avsnittet på TV och finnas tillgängligt i sju dagar. Helt underbart ju!

      Radera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...