onsdag 28 augusti 2013

Arrested Development säsong 4

Kort och gott, säsongen var allt jag någonsin hade önskat mig av en fjärde säsong av Arrested Development.


Det var som om karaktärerna aldrig hade försvunnit ur mitt liv. Det kändes som om de inte hade åldrats och deras personligheter var fortfarande kvar, en stor behållning. Det var rätt länge sedan jag såg de andra tre säsongerna och kommer inte ihåg om det var samma berättarstil där, alltså ett avsnitt, en person. Men det tror jag inte. Kul sätt åtminstone även om det kanske var lite förvirrande ibland, i vilken ordning skedde allt egentligen!? Det var inte direkt en säsong att sitta och slumra till.

Att serien har förflyttats till Netflix tyckte jag inte jag märkte av någonting. Kanske är det både bra och dåligt? Det enda som märktes var väl att avsnitten var 30 minuter långa och inte 42 eller 22. Inte så stor skillnad alltså.

Det har varit lite prat om en femte säsong och det tycker jag i så fall vore roligt. Jag skulle titta. Och gillar ni lite knasiga serier där du bjuds på mys men kanske inte så mycket skratt så är Arrested Development en riktigt bra serie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...