lördag 27 juli 2013

Love on set: Megan Mullaly och Nick Offerman

Idag startar en ny era på min journalistiska bana. Oj som jag researchat, eller mest letat. Kanske tar det mig inte några bitar på min obefintliga journalistkarriär (eftersom jag ju inte satsar på det). Men jag har vaskat fram en följetong till er i kärlekens tecken. Några av tvparen, de som är ihop på riktigt, efter att kameran slutat rulla. Det har varit en riktigt rolig research och jag har funnit några par jag inte hade en aning om! Här kommer första paret, håll utkik efter nästa del!


Megan Mullaly och Nick Offerman har varit ett par sedan 2000 då de möttes när de spelade teater i Los Angeles. Sedan 2003 är de gifta. De möttes inte på tv-inspelning men har sedan dess setts tillsammans i olika sammanhang. Bland annat spelar Megan Nicks ex-fru i serien Parks and Recreation. Nick har även haft en gästroll i Will & Grace där Megan spelade en av huvudrollerna. 

Gulliga och spexiga, vad mer kan en begära? :)

BONUS! För att läsa allt om hur de blev ihop, hur frieriet gick till, själva bröllopet och allt annat, läs denna artiklen. HÄRLIGA videos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...