fredag 5 juli 2013

Första Arrested Development på många år

Äntligen har jag fått tummen ur att återvända till en av mina favoritserier, det krävdes ett sommarlov. Jag ramlade in i serien där allt verkade vara precis som vanligt. De har verkligen lyckat fånga den gamla känslan från serien. Och jag måste säga att det är rätt fantastiska att skådespelarna ställde upp, om dem inte hade funnits med hade serien inte varit något att ha.

Att Kristen Wiig gästspelar är helt underbart!
Det var den där musiken, var den där i originalserien? Det gör att det blir lite stressigt i handling. Som om handlingen inte kan bära sig själv utan det behövs musik för att förstärka allt. Men det behövs ju inte serien klara sig fint utan den. Hoppas den försvinner i de nästkommande avsnitten :)

Jag gillar det dock verkligen! Det är samma gamla skämt, jag hoppas verkligen att det håller i sig under hela säsongen. Och undra vad som kommer hända!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...