fredag 26 juli 2013

Family Tree säsong 1

8 avsnitt senare så är Family Tree slut och jag sörjer faktiskt lite. Serien är så knasig, rolig och konstig att jag bara vill ha mer. Chris O'Dowd är ett levande mästerverk. De resterande 4 avsnitten efter Johans fyra-avsnitts-koll flöt på i en rasande fart och utspelade sig i USA. Det som jag trodde serien handlade om, en resa till USA, kom alltså efter halva säsongen. Men den som väntar på något gott. För det är verkligen jättebra, om en nu gillar den här typen av serien. Vilket jag ju uppenbarligen gör.
Chris O'Dowd
Det enda jag har att invända mot är slutet. Eftersom serien inte blivit förnyad ännu är det svårt att ta in ett så öppet slut som det faktiskt var. Ska jag nöja mig med att inte veta eller ska jag drömma vad som faktiskt händer i framtiden? Att drömma är, för mig, bara vettigt om det blir en till säsong. Lite kluven alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...