tisdag 28 maj 2013

Welcome Home, Goodwins

Andra avsnittet av the Goodwin Games kom idag och vi blev inte besvikna. Piloten från förra veckan gillade vi starkt men jag var lite orolig för att "spelet" skulle vara tråkigt. Under avsnitt två höll det alltså ihop bra. Spelet gav en bra ingång till handlingen av avsnittet även om det kanske blev lite klyschigt med allt det här "vi ska bli bättre människor". Att de återknöt till piloten genom att Elias var med gillade jag också stark. Det är bra när detaljer finns med över avsnitten, mer sånt!


Efter att ha sett det andra avsnittet tror jag ännu med på att serien kommer hålla. Den har en lagom dos av kvalité och jag känner mig sugen på att titta när avsnittet kommer. Det första avsnittet hade dock riktigt, alltså vi snackar urusla tittarsiffror så allt hopp om serien känns ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...