onsdag 29 maj 2013

Serieavslutningen av Body of Proof

Ja, så levde de lyckliga i alla sina dagar. Vi fick reda på allt som kunde tänkas inför ett sista avsnitt på en serie. Det sparade inte på krutet och lämnade inget åt fantasin. Kanske det enda som lämnades lite åt våra drömmar var vad Kate verkligen valde sen. Ingen stor deal egentligen.
Megan got a helper :)
Jag kan inte annat än att vara lite besviken på slutet. De senaste avsnitten har nästan uteslutande handlat om Megans pappa och slutet nu blev lite krystat eftersom serien inte fick någon fortsättning. Allt var liksom tvunget att bli löst. Men jag vet att många gillar denna sortens avslut. Jag är mer ett fan av t ex slutet på Sex and the City där, visst alla är "lyckliga" men det är ändå rätt öppet hur delas liv kommer levas. De ger oss drömmar. Efter Body of Proof drömmer jag ingeting utan har allt förklarat för mig. Kanske beror det också på att Sex and the City är bättre eller att jag gillade den serien mer helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...