söndag 19 maj 2013

Säsongsavslutning The Big Bang Theory

Det är verkligen säsongsavslutningssäsong just nu. I veckan tog The Big Bang Theory slut. Ett underligt slut.

Jag tycker att TBBT har tappat betydligt de senaste säsongerna, den senaste har varit snudd på dålig.
Mycket ligger i att Amy har fått ta mer plats. Jag hatar att jag tycker så men den karaktären och relationen med Sheldon är ett skämt som blev gammalt direkt. Det var roligare när det bara handlade om de nördiga grabbarna som spelade wii och hade det gött.

Nu är den här säsongen slut. Det slutade underligt med en pladdrande Raj. Han kan prata utan sprit nu, jaha. Sen tog det slut. Ingen cliff hanger, inget som löste sig, ingen spänning alls. Så Howard ska till Nordsjön, jaha. Sen tog det slut.

Jag känner mig snuvad på något bra. Nu får vi vänta till nästa säsong innan något alls händer.

Ja just get Rajs tjej drog. Sorgligt men hade den karaktären fått mer plats så hade den här säsongen utvecklats till en dålig Monty Python-sketch och då hade jag nog stängt av. Sorry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...