lördag 11 maj 2013

NBC axar sina serier

Fem av NBCs serier försvinner från programmet.
  • Up All Night, kändes som om det redan var gjort, tråkigt eftersom jag gillar serien men så är det. Den har varit på väg utför under förra säsongen och inte fått det stöd den behövde. Från min synvinkel åtminstone. Jag kommer inte att sakna serien men jag kommer sakna Will Arnett och Christina Applegate.
  • 1600 Penn, fruktansvärt. Serien är ju så himla skön! Denna kommer jag verkligen sakna och kanske framförallt eftersom vi inte fick något riktigt slut. Surt!
  • Deception som vi kollade in i New York. Tyvärr såg vi bara början och kan därför inte riktigt säga om den var något att ha. Det känns som om serien var slut när de fann mördaren så kanske gjorde de det i första säsongen. Om vi får ett vettigt slut på säsongen (och serien nu då) så kan jag verkligen tänka mig att kolla ikapp, jag gillade verkligen konceptet!
NBC tar också bort Whitney och Guys With Kids. Whitney har jag sett något avsnitt av men tröttnade fort. GWK har jag hört ska vara riktigt dålig och fast i helt enorma stereotypiska mönster, i.e inget för mig.

Det enda positiva jag ser av det här är såklart att vi får nya serien från NBC i höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...