fredag 17 maj 2013

Le Cycle 13, Fall Collection

Jag har en last, ett guilty pleasure om en vill säga så. Jag älskar America's Next Top Model! Passionen kom smygande i vår förra lägenhet där vi fick trean på köpet. Det gick ett avsnitt varje dag mycket passande till när jag kom hem. Jag kollade på 4 säsonger och var fast. Där vi bor nu ingår inte kabeltv i hyran varvid vi snåla studenter inte ser nyttan i att ha fler kanaler så jag har inte sett några avsnitt av ANTM. Tills nu, säsong 13 kändes lockande så jag tog mig en titt!

Den bild där de hade mest kläder på sig...
Dem är korta men har fortfarande ATTITYD! Och vet vad som hamnar framför oss tv-tittare även om det såklart klipps lite hur som helst. Men såklart skaffar vi oss en uppfattning och rätt ofta har jag haft rätt redan från början över vem som vinner, eller iaf som kommer långt. Så här kommer en liten lista. Listan är mest baserad på deras personlighet och inte på hur snygga de är, jag är inte bra på sånt och ogillar konceptet med vad som är snyggt. Jag vet mina brister i att jag samtidigt gillar ANTM men snygghet kommer inifrån :)

Störst chans att vinna
Courtney eller Rachel, dem har det extra!

Kommer lyckas
Jennifer, asiangirl. Som hon sa att hon är den enda asiaten i tävlingen gynnar henne massor!

Person jag helst vill strypa, eller åtminstone inte ha i min tv
Amber, ah men hallååå. Kristna fanatiken pallar jag bara inte. Hur kommer du rädda världen genom att bli modell?

Kommer bryta ihop inom en snar framtid
Laura, krocken mellan landet och staden kommer bli stor. Att gå från att kastrera nötkreatur till att gå på en catwalk, stor skillnad!

Needs a makeover! (nästa program, oh yeah, det bästa programmet!)
Nicole, och lite jädra anama. Det lite som om hon går på droger, den paralyserande sorten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...