måndag 13 maj 2013

Hart of Dixie, säsongsavslutning

Jag har fortfarande inte sett första säsongen av Hart of Dixie men har  ändå kommit in riktigt bra. Jag gillar serien skarpt. Jag blir galet sugen på att åka till den amerikanska södern. När jag kom in i serien så  stod kampen om Zoe Harts hjärta mellan Wade och George. Då hejade jag stenhårt på George. Han verkade så mycket trevligare. Annie höll inte med mig, men så hade hon också sett den första säsongen. Jag, med mitt öppna sinne, tyckte att Georg verkade så mycket mer värdig. Men jag har svängt.

Till nästa säsong är vi tillbaka på ruta ett igen. Kampen står åter mellan Wade och George. Den här gången hejar jag på Wade. Eller egentligen är la George inte med i matchen mer än som ett störigt moment. Sen har vi jokern i leken, Jonah Breeland, som har introducerats mer och mer och som i och med New Yorkbröllopet helt klart är att ta med i beräkningen. Herregud, vi går en rafflande tredje säsong till mötes.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...