torsdag 2 maj 2013

Good Advices

Det var ett tag sen vi kollade på Covert Affairs men ikväll var jag sugen på ett avsnitt, det blev det andra på andra säsongen. Avsnittets uppdrag utspelade sig i Paris. För att sätta oss i stämning visas det både caféer, Louvren, Eiffeltornet så ofta det går och de lyckas även få in lite parkour. Tur för oss så vi vet vart vi är. Jag har skrivit lite om sådant här. Den franska landsbygden liknade väldigt mycket det huset vi får se i första Bournefilmen, så himla snyggt! Jag önskar jag ägde ett så snyggt hus. Nu syns hela husen inte så tydligt varken i Covert Affairs eller i Bourne, det var nog mer känslan i dem som jag gillade. Men jag lyckades fånga dem lite i alla fall.

Covert Affairs

Bourne Identity
Jag tyckte avsnittet var bra. När agenter spelar mot agenter tycker jag alltid är spännande. Alltså när de spelar ut varandra med agentlurendrejeri och fula knep. Mr & Mrs Smith är en mycket bra film på grund av just detta. Sist vill jag också uttrycka mitt stora gillande för Eyal som känns som en frisk fläkt i serien, mer sånt!

1 kommentar:

  1. sv: Jag håller med dig det är all dramatik som gör HoD så härlig och rolig :)

    SvaraRadera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...