måndag 13 maj 2013

Förnyade serier inför hösten 2013, ett tredje inlägg

Jisses vilken helg. På 48 timmar blev 22 serier bortplockade ur schemat. Rätt många som jag kollar på. Men några guldkorn fick också förnyat förtroende. Här kommer en ny lista:

Förnyade
Modern Family
Castle
Suburgatory
The Carrie Diaries
Grey's Anatomy
Veep
Parks and Recreation

Bortplockade
Body of Proof, ge oss ett riktigt bra slut nu på denna säsongen, snälla!
How to Live With Your Parents (for the Rest of Your Life)
Happy Endings
Smash
Up All Night
1600 Penn
The New Normal

Vilken serie är ni mest glad över och vilken kommer ni sörja mest? Mina är typ alla som blivit förnyade, de var alla värda det (ja lite mer kluven till Grey's såklart eftersom jag tröttnat lite). Den jag kommer sörja mest är helt klart 1600 Penn!

1 kommentar:

  1. Jag kommer sakna Smash, jag tycker att det är en jätte mysig serie och jag tycker att säsong 2 har varit riktigt bra. Jag är också jätte glad över Grey's tycker fortfarande att den serien är jätte bra ;)

    SvaraRadera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...