fredag 10 maj 2013

7 avsnitt in i Carrie Diaries

Jag blir så tonårsfnissig när jag kollar på The Carrie Diaries. Även om vi levde helt olika liv som tonåringar är igenkänningsfaktorn hög. Det är de där små sakerna som gör det. De lyckas helt enkelt! Det är en serie jag dock inte riktigt fastnar i. Det kan kvitta om jag ser ner nästa avsnitt, ha-begäret finns inte. Men det är en mysig serie som jag ändå njuter av. Jag måste bara planera in att kolla på den för annars finns det andra serier jag kollar på hellre.

Två bra saker med serien är:
  • Hur lik serien är Sex and the City, löve it!
  • Och hur bra skådespelarna är, jag är uppriktigt chockad...
Modet är ju to die for!
Eftersom jag inte har mer analys än detta betyder det  att serien inte riktigt satt sig. Och det känns ändå okej. Allt behöver inte vara fantastiskt och/eller analyserbart. Vissa serien kan bara vara, som Carrie Diaries. Men jag er inte upp, jag tänker kolla på hela säsongen nästan utslutande på grund av att hitta fler små kopplingar till Sex and the City. Kvar av säsongen är sex avsnitt och antagligen blir det ingen andra säsong eftersom CW redan förnyat så många serier. Hoppas går ju :)

UPDATE: Carrie Diaries HAR blivit förnyad för en till säsong! Precis när jag skrivit detta inlägget surfade jag runt och fann denna otroligt goda nyheten. Bra gjort av CW som inte bara bryr sig om nya serier utna att verkligen satsa på de projekt de satt igång. Mer sånt från bolagen vill jag se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...