måndag 1 april 2013

Vart är Game of Thrones?


Jag hade planerat det här inlägget som en enda lång hyllning redan innan jag sett första avsnittet av den tredje säsongen av Game of Thrones. Tyvärr har mina förväntningar grusats. Inte av avsnitet, det har jag inte sett än, utan av HBO.nordic som lovat premiär den 1 april. Men nu, elva timmar in på dagen har avsnittet fortfarande inte släppts. Om ett par immar ska jag sätta mig på tåget mot Uppsala och jag
hade verkligen sett fram emot att se avsnittet tillsamans med min bror innan jag åker. Men det verkar inte bli så.

HBO-nordic utstår just nu massiv kritik på Facebook där en enad kör kräver förbättring eller åtminstone en tid som vi kan förvänta oss att avsnittet kommer vid. Men tystnaden är total. Jag kan förstå att de inte kan släppa avsnittet direkt efter att det sänds i USA men då borde de åtminstone gå ut med en tid och inte bara ett datum. Steget till att spela aprilskämtskortet är inte långt just nu. Kanske bara de jävlas med oss. Kanske min gode vän Dannes profetia om att avsnittet bara kommer vara ett stort LOL går i uppfyllelse.

I vilket fall som helst så ser jag fram emot avsnittet. Det jag sett av trailrar lovar gott. Och jaja, den som väntar på något GoT.


2 kommentarer:

  1. Jag hade verkligen tänkt att spela aprilskämtkortet, synd att du hann före :)

    SvaraRadera
  2. Inte för att jag vet något om det, men ryktet säger att livet som pirat är bättre....

    SvaraRadera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...