fredag 19 april 2013

Netflix och Facebook

Idag skulle jag ha kollat på alla avsnitt av första säsongen på Hemlock Grove som släpps på Netflix idag. Men eftersom jag inte har något Netflixkonto längre och inte heller hittar dem någon annanstans, blir det inga Hemlock Grove. Jag tycker helt enkelt inte, just idag, att Netflix är värt 79 kr i månaden. Kanske ändrar jag mig inom en snar framtid eftersom jag också är himla sugen på serien House of Cards. Johan säger också att vi kan kolla på Netflix genom vårt Wii så det känns ju också lockande. Vi får ha en överläggning runt middagsbordet om vi tycker det är värt 79 kr. Jag ska nog också läsa på lite mer om Hemlock Grove för att se vad andra människor sagt om serien, om alla tycker den är dålig blir det mindre incitament för att jag ska "låna"den för 79 kr. Vi får se helt enkelt :)

Istället har vi två riktigt bra nyheter att berätta idag! Två nyheter om Seriesoffan! Dels har vi skapat en ny flick som heter Serietips där vi kommer att samla titlar för er som känner öken inför valet av en ny serie. Lite godingar från vårt arkiv helt enkelt. Kategorierna och titlarna kommer att bytas ut och fyllas på under tidens gång så kika in där ibland.

Vår andra nyhet är att vi har skapat en facebooksida! Vi kände ett behov att dela allt det där som inte får plats i bloggen så som underliga videoklipp, smånyheter och uppdateringar om oss. Vi kommer inte bomba er feed med saker men vi känner att det fanns ett hål i Seriesoffan och att en facebooksida kan fylla det. Så gå gärna in och gilla sidan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...