lördag 13 april 2013

How To Live With Your Parents

Ny serie. Det har kommit två avsnitt av How To Live With Your Parents (For The Rest Of Your Life). Jag har sett båda och vet inte riktigt vad jag ska tycka.

Ploten är att Polly (spelad av Sarah Chalke, kanske mest berömd för sin roll som Elliot i Scrubs) skiljt sig från sin dude och flyttat in hos sina föräldrar med sin dotter. Föräldrarna lever i någon slags andra
frigörelse och dräller mest runt och tar inget på allvar. Det är ungefär det som är det. Samtidigt dyker exmannen upp hela tiden och det hela är lite komplicerat.

Jag tycker inte att det går att döma en serie efter bara två avsnitt och det tänker jag heller inte göra. Jag tänker bara säga att jag la har skrattat lite och inte skrattat en hel del. Det känns som om handlingen är lite gjord och det krävs nog en ordentlig twist för att det här ska bli bra.

Det jag kan konstatera är att How To Live With Your Parents (For The Rest Of Your Life) är en alldeles för lång titel. Ohållbart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...