lördag 2 mars 2013

Bilresa

Idag kommer vi sitta i en bil den mesta tiden. Bilresor och serier går inte ihop. Bilresor och podd om serier går däremot förträffligt  Jag lär får kämpa lite med övriga i bilen för att få fram mitt ljudval, men o som jag kommer kämpa! Jag kommer alltså kämpa för att få lyssna på TV-Heads, detta fantastiska program och grunden för, nästan, all min kunskap om tv-serier. Vill ni lyssna på våra ljuva stämmor kommer här en lista med de ljoggar vi spelat in än så länge. Väl lyssnat så hörs vi snart igen!


Ps. Sist så måste jag påminna er om att HBOserien Vikings har premiär på söndag, måndag för oss. En serier om vår förfäder med ingen mindre än Gustaf Skarsgård, mycket trevligt alltså. Vill ni läsa lite mer om Vikingar har Anna listat lite saker här: Thunmans tv-blogg: Inför Vikings-premiären: 10 coola fakta. Där finns också en trailer för den nya serien, längtar massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...