fredag 8 februari 2013

Två bra saker från veckans Hart of Dixie

Och en dålig. Veckans avsnitt var riktigt bra, jag förundras fortfarande att serien är så välgjord och att handlingen fortfarande håller även inne på andra säsongen. Varje avsnitt vi sett av säsong två har jag sagt till Johan att han måste kolla på säsong ett och igår blev jag också riktigt sugen! Kanske dags för ett maratonprojekt under helgen? Men nu till de två bra sakerna:

En bar! Så roligt för Wade! Jag hoppas han klarar det så han blir lite lyckligare. Spännande ny handling må jag säga. Hur ska Bluebell klara två barer, och vart ska Wanda jobba? Mycket härligt och spännande må jag säga och kul att Wade får lite mer handling, hans karaktär behöver det.

Kul ny karaktär, hoppas vi får se mer av honom. Eftersom han verkar ha en riktig historia med Bluebell vore det rätt trevligt för handlingen om han öppnade sig egen praktik. Eller åtminstone stannade kvar lite. Med tanke på nästa bild är ju detta lite motsägande men kanske är han något för Anna-Beth ändå.. Men då till lite sämre saker, men som är o så bra för handlingen:
It's on, jag formar härmed lag Anna-Beth, vem är med mig!? Enough said! och Levon om du inte står på dig här alltså, jisses vad du kommer ha problem i min bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...