torsdag 14 februari 2013

Pan Am-skådis är äntligen tillbaka i tv-rutan

Mike som flygkaptenen Dean i Pan Am
Det är den 14e februari idag. Antingen gillar en det eller så gillar en det inte. Eftersom det är idag som jag läste att vi ska få återse Mike Vogel i tv-rutan är det en bra dag :)

Kanske har vi pratat alldeles för lite om vår kärlek till Pan Am, det krävs bättring. Men om vi berättat för er hur mycket vi älskade, och saknar, Pan Am skulle ni nog förstå lite bättre hur roligt det är att åtminstone få se skådespelarna i andra produktioner.

Mike Vogel kommer att spela i en sommarproduktion med premiär den 24e juni. Handlingen är baserad på en av Stephen Kings böcker, Under the Dome, lite postapocalyptiskt kan vi se fram mot. En stad i USA som blir isolerad under konstiga omständigheter som ska försöka överleva, Minns ni Jericho?

Som lite extra grädde på moset är det Steven Spielbergs produktionsbolag som håller i trådarna och Stephen King är executive producer. Det kan nog bli bra!


Jisses som jag saknar den serien!
För att spä på lite att det är Valentines dag idag får ni även en bild på Colette och Dean, så kära så!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår inte hur dom kunde lägga ner Panam den var ju jätte bra! Jag såg förra veckan att ålens har fått in den på dvd så den får jag nog ta och köpa! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror jag ska kolla om serien snart, det är den värd!

      Radera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...