söndag 17 februari 2013

Hur gick det med de där tre serierna jag ville se i höstas?

I augusti skrev jag att jag såg fram mot att få börja på tre nya serie-projekt. Det var Melissa & Joey, Jane by Design och Workaholics. Men eh, ingen av dem var bra... Allt var katastrof! Att man kan längta så mycket efter tre nya serier och sen blir det bara pannkaka. Ingen hit alltså. Jag blev så chockad att jag inte riktigt kunde skriva något om det i höstat, det var ett stort nederlag helt enkelt. Men nu jädrar måste ni få reda på vad som hände.

Jane by Design: Jo, det var rätt mesigt. Men ändå ganska bara eller? Lite lösryckt rätt många gånger och det kändes mer som en snabbspolad film än ett pilotavsnitt på 40 minuter. Töntigt kanske ändå är den tanken jag tänker mest. Nä då ser jag hellre Carrie Diaries som går lite i samma stil.

Melissa & Joey var bara dålig, otroligt dåligt producerad och ytterst tråkig handling. Jag tror faktiskt inte att vi såg klart ett avsnitt utan fick stänga av. Lägg ingen tid på den. Istället kan jag tipsa om Better With You som är lite i samma stil, fast tusen gånger bättre!

Workaholics handlade lite för mycket om droger, droger, droger och droger. rätt mycket droger alltså. Nä, varken roligt eller särkilt inspirerande… O du vill se ett kontorslandskap tipsar jag om Parks and Recreation eller 30Rock istället. Mycket bättre.

2 kommentarer:

  1. Jane by design är jag sugen på att kolla in den verkar mysig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det och berätta om jag bara var snabb i mitt omdöme! :)

      Radera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...