lördag 2 februari 2013

Det var ju så länge sedan

Det var så länge sedan vi bjöd på en länklista så här kommer lite samlade goa grejer på internet.

Vad är receptet för att en serie ska bli succe? Inget alls. Kolla bara på dessa nio serierna som såg dåliga ut på pappret men som blev riktigt bra! Såklart görs även en lite redogörelse för varför.

Jag vet, vi borde bara sluta prata om Glee. Men... Det som Glee faktiskt gör bra är musiken, deras soundtrack kan jag lyssna mig sönder på. Jag pratade lite med +gustav thoresson om det här och berättade att han inte sett det sista avsnittet innan jul (det har inte vi heller gjort) men att han lyssnat på deras julalbum jättemycket ändå. Lite såhär känner jag också, ge mig musiken, inte det töntiga dramat. Så till länken, det är helt enkelt de 20 bästa musiknumerna som Glee någonsin gjort.

Håll i hatten! Ross och Rachel kunde lika gärna inte blivit ihop i slutet av Vänner. Jisses.

Amy Poehler har blivit, för rätt länge sen, utsedd till Performer of the week för sin insats i avsnittet när det sker ett frieri. Riktigt bra scen, se här:


Sist men nästa viktigast listar tv.line 25 skådespelare de vill ska komma tillbaka till TVrutan. Och som jag håller med. Det är skådespelare från en bred genre och mina favoriter, som jag verkligen vill ha tillbaka är:
America Ferrera, Ugly Betty
Jay Harrington, Better off Ted
Cynthia Nixon, Sex and the City, mer än någonsin denna skådis!

Kom tillbaka! Har ni någon ni vill se igen?

2 kommentarer:

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...