lördag 9 februari 2013

Är up all night på väg mot döden?

Det har skett rätt stora förändringar i serien Up All Night. Det byttes grundhandling i och med den nya säsongen genom att byta föräldrarrollen i vem som är hemma och vem som jobbar. För inte så längesen bytte serien även till multicam, något jag inte tror på. Men nu kommer nästa slag i magen. Christina Applegate lämnar serien. Huvudpersonen i handlingen försvinner alltså. Det mest konstiga är att bolaget nu funderar på att ta in en annan skådespelare som ska spela Reagan. Jisses alltså.
Det verkar som om Up All Night går en stilla död till mötes. Med alla dessa förändringar känner inte jag igen serien längre och under den första delen av säsong två tycker jag den har tappat något otroligt. Säsong ett var fantastisk så det är med sorg detta har skett.
Jag vill att alla fyra karaktärerna hittar nya jobb inom serievärlden inom en snar framtid, det är dem värda!

4 kommentarer:

  1. NOO! dock eventuellt bra om man lämnar den serien och ger plats till en ny bättre ;)

    SvaraRadera
  2. Kul btw att jag måste bevisa att jag inte är robot när jag kommenterar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man vet ju aldrig om du är en robot :)

      Radera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...