fredag 8 februari 2013

After #nickandjess

Awkward skulle man kunna sammanfatta det, så det gör vi. I veckans New Girl fick vi vara med om vad som händer efter att två vänner pussas. Pinsamt värre. Det handlade också om Winstonts mojo, Schmidts besatthet av Cece och Ceces jakt på ett arrangerat äktenskap. Det hela slutade i drama med att Sam stormade ut och sa att han var färdig med Jess. Vad tror ni händer nu, hur länge kommer det vara konstigt mellan Nick och Jess? Den största frågan, för mig, är nog ändå om de nu blir ihop eller om det vara kommer glida förbi och allt blir som vanligt.
Samarbetssvårigheter
Tror ni vi har sett det sista av Sam nu? Förra gången de gjorde slut tänkte jag samma sak men då kom han ju tillbaka. Jag gillar Sam och jag gillar Jess med Sam. Men jag tror att vi kanske sett det sista av karaktären, tråkigt. Men misströsta inte, underbara David Walton kommer snart tillbaka till vår tv-ruta.

En sak jag verkligen gillade var Schmidt och Cece, tycker de är bra tillsammans. Jag håller nu tummarna för att detta håller i sig. Winston var, precis som alltid, fantastisk. Han får för lite uppmärksamhet i serien. Mer Winston, mindre Nick hade jag önskat. Winstons bästa ögonblick i serien var när han berättade att det var Nick som skulle få flytta ut om det blev drama, jisses :)

"The Mojoman is in to, Mojoman, Mojoman"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...