fredag 11 januari 2013

2013 här kommer vi!

Nu har vi kommit hem från New York och har samlat energi för ett 2013 med seriesoffan. Det kommer nog bli ett bra år! Vad har hänt sen senast då? Massor! Jag har sett första säsongen och nästan halva på andra av Sex and the City, gillar den skarpt. Hbo Nordic har gett mig den nya serien Web therapy och Johan och jag började kolla på Bored to death.

Julavsnittet av Downton Abbey var något i hästväg, jisses så bra. Den serien är helt otrolig alltså. Att de bara lyckas! Jag har också hittat Girls under lovet, tack gode gud för det, inte en dag försent kan en tycka. Jag har fortfarande lite svårt att greppa serien så ett inlägg om Girls kommer inte riktigt än. Eftersom New York ligger i tv-seriernas förlovade land blev det massor av inspiration för vår del. Vi lyckades se första avsnittet av nya serien Deception i originaltid. Fantastiskt trevligt, det kommer lite mer om det senare.

I nyhetsväg har detta hänt: Bones har blivit förnyad för en nionde säsong. How I met your mother har också fått en till säsong, med Segel! Reflektion om detta kommer!

Vi ser fram mot ett 2013 med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...