tisdag 11 december 2012

They're taking the hobbits to isengard



Jo, ikväll ska vi se på Hobbiten. Klockan 23.59 ska vi bänka oss för att lägligt nog kunna vara en av de första i Sverige som ser Hobbiten, vi och 250 andra biosalonger tror jag det var. Jag själv har aldrig varit på någon premiär på detta sättet och jag har inte ens sett Sagan om Ringen filmerna, det räknas inte att ha snabbspolat den första filmen. Johan är desto mer exalterad.

Missförstå mig inte nu, det ska bli riktigt roligt att gå och se filmen, framförallt mitt i natten. Och Hobbiten har jag faktiskt hört på ljudbok, en lång resa från Siljan, via Örebro och hem till Småland (jag kommer ju därifrån från början). Det jag kommer ihåg av boken var att den var jädrigt spännande, hade ett bra slut och han som berättade boken var bra på att göra sitt jobb. Så jo, jag ser fram mot filmen mycket, också av den anledningen att Martin Freeman är med. Jag går nog dit till 70 % bara för att få se hans uppenbarelse. Det ska bli härliga tre timmar!

För er som känner igen det lite så la jag ju upp för en tid sen när Sherlock tolkade denna låten, underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...