fredag 21 december 2012

Jullovet med Netflix och Sex and the City

Idag går jag på jullov, det ska bli så ofantligt skönt! Johan, som redan haft några dagar, skrev vad han skulle göra under sitt jullov, i serieväg alltså. Jag kommer ha några veckor lov, lite för få, jag har bara två uppgifter att skriva och förhoppningsvis massor av tid till serietitt. Detta jullovet ska jag ägna mig åt Sex and the City boxen eftersom jag kommer befinna mig på ort där det finns en dvd-spelare. Men jag ska också hänge mig åt Netflix, ett perfekt sätt att hitta nya serier och bestämma sig för om man gillar dem. På Netflix tänkte jag framförallt kolla på två serier: White Collar och The Big C. Big C har jag äntligen vågat plocka upp igen. Inte ett enda avsnitt har gjort mig besviken! Av White Collar har jag sett det första avsnittet, det verkar lovande så vi får se.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...