onsdag 19 december 2012

Jullov

Jag har fått jullov. Det betyder massa tid. Förhoppningsvis. Tid för att kolla på serier. Men vad? Jag skulle verkligen behöva en serie att redigt götta ner mig i. Gärna en som gått några säsonger så att det blir lite av det.

Kanske ska jag ta upp The Twilight Zone igen. Jag är också lite sugen på att se Vita Huset (eller The West Wing om man vill vara sånn). Jag ska snart åka till New York också, kanske dags att se igenom Sex and the City eller Gossip Girl. Jag har ju också så smått kört igång Walking Dead, kanske ska jag sätta mig ner och redigt kolla på den.

Jag vet inte, tips mottages gärna.

2 kommentarer:

  1. Jag ser Sex and the City just nu och det är awesome! Jag frågade Annie här om dagen om hon trodde att den serien var för killar också och hon sa att du skulle antagligen testa den i jul, så nu tycker jag att du ska göra det :-) Så att jag vet om jag ska tvinga Oskar att se den med ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har en fråga som jag tänkte att ni i seriesoffan kanske kunde svara på. Jo det är så att jag undrar hur serieskrivarna, de som skriver manusen vet hur länge de ska hålla på! Påverkar tittarsiffrorna det eller säljer man kontrakt för ett visst antal avsnitt eller säsonger? Tacksam för svar!

    SvaraRadera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...