tisdag 18 december 2012

Jag har fått inbjudan till HBO, än sen?

Antiklimax från Asterix och Britterna
Så har den äntligen kommit. Min inbjudan till HBO-nordic. Men jag fattar ingenting. Jag registrerade den kod (VIP-kod) de skickade med men sen fattar jag inte hur jag kommer vidare. Men tur är väl det. Tydligen kommer bindningstiden vara 12 månader även om man bara vill prova den första gratismånaden. Så jag vetefan. Känns ju inte alls gött. Jag vill ju kunna prova och se vad det är jag skriver under. Bättre hade varit om man fick betala för första månaden och sen ha möjlighet att avsluta. Det hela är mycket underligt och antiklimax är ordet som dyker upp i mitt huvud.

Men kritiken på nätet är massiv och det är väl rimligt att anta att HBO.nordic snart backar och ändrar. Om nu inte folk kan tänka sig att binda sig, det vet ju inte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...