torsdag 20 december 2012

HBO, första intrycket

Det har ju visat sig nu att HBO tar kritik på allvar och erbjuder nu en testmånad för alla som skrivit upp sig på nyhetsbrevet. Det går för övrigt fortfarande att skriva upp sig om jag inte förstått fel. Så nu har jag registrerat mig och börjat kolla runt bland serier och filmer. Det ser helt ok ut.

Det verkar mest vara HBO-serier och egentligen inget jag jättegärna vill se. Men jag får la ge mig på något ändå, eller se om Band of Brothers.

Filmerna är helt ok också. Inte det senaste direkt och inga jättestora filmer heller men ändå tillräckligt för att åtminstone ha att göra den första månaden. Och sen antar jag att det kommer komma mer allteftersom.

Så summa sumarum kan jag säga att jag inte är lika upphetsad som jag hade hoppats men heller inte alls lika besviken som jag var på viaplay. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...