onsdag 21 november 2012

Psych säsong 6

Nej det tog inte så lång tid för mig att kolla igenom säsong 6. Några tågresor och helgdagar utan Johan gjorde att jag nu är redo att ta denna bunkserie till att bli en vanlig serie. Det ska bli spännande att se hur det går, antagligen rätt dåligt. Jag vill nog konsumera Psych i mer än ett avsnitt åt gången, jag får spara helt enkelt.

I sista avsnittet på säsongen fick vi inte träffa våra seriemördare, så trevligt. Jag blev nästan lite besviken att det var ett helt vanligt fall tills jag såg slutscenen. Man ska inte ropa hej förrän man är över ån, vilken teaser inför nästa säsong! Jag såg också i eftertexterna att säsong sju skulle ha kommit under hösten men det har alltså skjutits fram till den 27e februari, det blir en lång väntan!

Min favorit från säsongen, jisses vilket avsnitt det var (6.2)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...