torsdag 22 november 2012

På Spåret

Imorgon (23/11) har den 25:e säsongen av På Spåret premiär. Jag är som vanligt supertaggad. Det här är det bästa TV-program jag vet. Årets säsong är extra härlig eftersom bara gamla vinnare ställer upp. Det betyder att nivån kommer ligga högt och vi slipper pinsamma Göran Greider-insatser.

Jag har själv på diverse scoutarrangemang knepat ihop egna På Spåret med egna ledtrådar och frågor till resmålen. Jag tänkte nu dela med mig av ett avsnitt här på seriesoffan.

Det kommer fungera såhär. Nedan ser ni en prezi där jag har lagt in allt möjligt. För att starta klickar du på Start Prezi. För att få fram ledtrådar, bilder till resorna och frågorna klickar du på nästa-pilen.

Räkna gärna dina poäng och dela med dig av din poäng i kommentarsfältet.

Om du vill ha en förklaring till de olika ledtrådarna, vissa är ganska långsökta, så skriv det också i kommentarerna så kanske jag kan avslöja lite,

Lycka till.

För att komma i stämmning kan du samtidigt lyssna på den här låten. Underbart.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...