onsdag 14 november 2012

Onsdagens nederlag

Jag hade skrivit ett av mina mest undersökande inlägg. Jag var riktigt nöjd. Inlägget handlade om hur olika säsongsavslutningar såg ut på reklambolag och reklamfriabolag. Allt var bra tills Johan kom på att exemplet jag valt inte gick på en reklamfrikanal, typiskt. Så hela min teori är borta. Jag kommer ju inte heller på någon serie som passar in istället! Men jag känner ändå att min teori håller.

Detta leder alltså till det tråkiga inlägget du just nu läser. Men nu till sist kommer också en uppmaning att ge mig tips på en serie som uppfyller dessa tre kriterierna :)

  • En serie som går på en reklamfrikanal
  • En serie som gått flera säsonger
  • En serie som bjuder på lugna säsongsavslutningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...