lördag 24 november 2012

Dagens länkar: Happy Ending och HIMYM



Dagens länksamling börjar med detta härliga ihopsättandet från denna tumbler, bra start på helgen! Barneys visitkort har jag har nog aldrig reflekterat över, förrän nu. EW har gjort några tv-karaktärers visitkort, så som de borde se ut. Vi ser även Sheldon Cooper, Phil Dunphy och Liz Lemon.

Tv.com har skrivit en liten krönika om hur olika Dexters och HIMYMs serieavslut tar sig. Tänkvärt!

Nu två saker från Happy Ending! Ta en tur genom Pennys och Maxs lägenheter! Och sist lite av en nyhet: Mark-Paul Gosselaar kommer ha en arc i serien! Han kommer spela Max nya rumskamrat, härligt. Mark-Paul spelar i vanliga fall i Franklin & Bash och såhär ser han ut:


Till sist kommer ett litet tips på en pod. I det sextionde avsnittet av Crazy Town pratar Nanna och Kringlan om The Office och Parks and Recreation, mycket bra reflektioner! Avsnittet hittar ni här och det finns även på iTunes.

2 kommentarer:

  1. sv: Hej! Jag tycker att slutet var helt okej, jag hade gärna sett en till säsong av serien, men jag hade inte panik för att jag ville se nästa avsnitt. Min bror tyckte dock att slutet var skit dåligt, så det beror nog lite vad man har för förväntningar när man ser det också. Jag visste att serien var nerlaggd och man märkte att slutet blev lite ihopslängt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då vet jag. Får se när tid finnes att kolla in den :)

      Radera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...