onsdag 28 november 2012

2 nyheter om Downton och Sherlock

Denna veckans buzz är dessa två stora nyheterna:

Matthew kanske ska lämna Downton! Eller han som spelar Matthew, Dan Stevens, kanske ska sluta. Hans Broadway karriär är tydligen lysande så han har lite att göra. Det har ock inte kommit något säkert uttalande än så vi kan ju alltid hålla tummarna, är det en ny Jason Segel episode vi ser? Det finns inte en enda video på You Tube där man kan höra honom sjunga, riktigt tråkigt tycker jag! Man vill ju gärna se om det kan vara värt det. Hittar ni någon video, säg till!

Den andra nyheten är att Sherlock har blivit försenat. Produktionen har blivit framflyttad till mars 2013 så vi kommer antagligen inte se något förrän tidigast hösten 2013. Framflyttningen beror på att alla inblandade är så fruktansvärt upptagen med andra saker. Freeman gör ju Hobbiten, Cumberbatch gör Star Trek och prducenten Moffat håller just nu på med Dr. Who. Men vi har blivit rätt vana vida att vänta på Sherlock och för mig ökar det bara på förväntningarna och förhoppningarna. Härligt på något sätt, framförallt eftersom jag inte tror det finns någon chans att serien gör mig besviken.

Som plåster på såren för att jag inte hittade en video när Dan Stevens sjunger får ni denna fantastiska tolkning! Helt underbar!

1 kommentar:

  1. Jag bara testar vårt nya ordverifieringssystem som ska få slut på skräpkommentarer.

    SvaraRadera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...