torsdag 11 oktober 2012

ViaPlay

Jag fick reklam i brevlådan med ett erbjudande att testa ViaPlay gratis en månad. Efter att ha forskat väldigt noga så kom jag fram till att det faktiskt är gratis i en månad bara man kommer ihåg att avsluta abonnemanget innan nästa månad.

Jag har bara kollat lite snabbt på utbudet men är hittills inte imponerad. Jag har försäkt söka på de vanligaste serierna som vi tittar på men inte hittat någon. The Big Bang Theory finns om man nöjer sig med säsong tre (nu inne på säsong sex). Nåväl, jag kollade min watchlist på IMDB för att se om jag kanske kan hitta en film att se ikväll. No, inte en enda av de filmer jag bestämt mig för att titta på finns. Inte gratis i alla fall. När jag testade att spela upp en random film så funkar det dessutom svindåligt, assegt. Jaja.

Jag ska inte säga att jag hade några direkta förhoppningar på ViaPlay från början, men man kunde ju ändå drömma lite. Men nej. Man kan konstatera att det inte blir någon förlängning av det här abonnemanget.

Nu längtar vi tills HBO-nordic och Netflix kommer, hoppas jag inte blir lika besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...