söndag 21 oktober 2012

Söndagsmorgon

Att få ligga kvar i sängen på söndagsmorgonen, det är total lyx för mig. Vi läser tidningen, drömmer om att vi hade en butler som gjort frukost till oss eftersom vi faktiskt är rätt hungriga och jag läser bloggar.

Gårdagens kväll innehöll inga serier, vi var i alldeles för stor ofas. Istället blev det film, I love you, man. En riktigt bra film som fick betyget åtta av mig på imdb. I filmen var det ovanligt många tv-serie skådisar. Dels Jason Segel som spelade en av huvudrollerna och Rashida Jones från Parks and Recreation men även Daisy från Bones skymtade förbi i slutet!

Ibland dagens bloggar hittar jag bland annat ett nytt mixtape med låtar från tv-serier, att Private Practice sista säsong bara blir 13 avsnitt och att det senaste avsnittet av Parks and Recreation var superbt. Sist vill jag också dela med mig av dessa två fantastiska klipp där gänget från Big Bang Theory gör parodier på andra saker. En photoshot som Twilight och en som "Jon & Kate + 8". Underbart! På YouTube finns det ännu fler sådana här där Big Bang möter... Kolla in dem!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...