tisdag 2 oktober 2012

Säsong sex av 30Rock

Jag är äntligen i fas med 30Rock!

30Rock är en serie som jag bara kollar på i skov, alltså massa avsnitt på samma gång. Det brukar bli när jag är lite serietrött och allmänt trött. Så även denna gång. Idag var det tenta och igår fick jag nästan ett kall att börja tokkolla på serien. Denna gång blev det fjorton avsnitt.



Mellan varje skov tänker jag att serien verkligen inte är bra, det har gått för länge och den skulle ha slutat för många säsonger sen. Sen kommer det ett skov och jag inser att serien är ju fantastisk!

Det bästa avsnittet var liveavsnittet, inte helt otroligt kanske. Att Amy Poehler var med gjorde ju inte saken sämre. Den levande skrattmaskinen som fick leva sitt egna liv var underbart. Det borde verkligen vara mer sånt, om man nu ska ha skratt. Generellt sett vill jag heller skratta själv och inte bli tillsagd när jag borde skratta.

Hela säsong sex är nu avklarad och jag tänker hålla mig tills nästa skov infinner sig. Jag hoppas verkligen att Liz skaffar sig en "planta", game changer! Jag gillar Avery väldigt mycket och tycker det är synd att hon försvinner, eller jag antar att hon försvinner efter skilsmässan. Hennes story under se sista avsnitten var mycket rolig och underhållande. Och Sam, vilken karl! Såg ni att det var piloten från Pan Am, denna saknade serie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...