torsdag 18 oktober 2012

Idag börjar Suburgatory!

Vilken härlig överraskning jag fick när jag tittade in på MyEpisodes idag, Suburgatory är tillbaka.


Suburgatory är serien som i sin första säsong startade urstarkt och fick mig fast direkt, i mitten hade den en svacka och sen tog den sig i slutet. Detta scenariot tycker jag är rätt vanligt för nya serier. Det satsas helt otroligt på de första avsnitten, både från skådespelare och manusförfattare, det bästa tas fram. Förhoppningsvis satsar även tv-bolaget på serien. I mitten av första säsongen är det viktigt att tv-bolaget satsar på serien, håller i den hårt och pushar teamet bakom serien att fortsätta leverera trots lite vacklande tittarsiffror. Detta hårda slitet gör att det, oftast, kommer en bra avslutning på säsongen och då förhoppningsvis ett förnyande av serien.

Suburgatory lämnade oss mitt i allt, helt plötsligt var avsnitten och därmed säsongen slut. Jag har skrivit lite om detta när säsongen tog slut, läs här för att vara up-to-date. Till andra säsongen ser jag fram emot att får lite svar, eller det förväntar jag mig! Sen ser jag verkligen fram emot Malin Åkermans debut i serien, det ska bli spännande att se vad hon går för. Malin Åkerman kommer spel Tessas mamma, som jag tror är en karaktär som kommer ta mycket plats under säsongen.

Kommer ni kolla på Suburgatory?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...