söndag 7 oktober 2012

Homeland och Vänner

En dag på google+ så kom den här frågan upp:


(jag ber om ursäkt för den kassa kvallen)

Vi tog tag i det i fredags. Johan har rätt, det är bra grejer. Välgjort och spännande och det handlar dessutom om ett intressant ämne. Vi såg tre avsnitt i rad, sen tröttnade Annie. Synd (och tur eftersom vi skulle upp tidigt) annars hade jag kollat hela natten. 

Just nu sitter jag och slötittar lite på Vänner. Amazing. När jag var i Kina 2005 så köpte jag en box med alla tio säsonger av Vänner. På baksidan stod det att Wsa Kudrov spelade Febii så jag var inte skitförvånad när några skivor inte funkade. Ändå lever jag i förvissningen att jag sett alla Vänneravsnitt. Men tydligen inte, det här avsnittet har jag nämligen inte sett. Det är inte skit bra. S05E18 The One Where Rachel Smokes. 

Men det är ändå så att jag i princip kan alla repliker från i stort sett alla Vänneravsnitt. Det är en fantastisk serie. Jag väljer att bortse från bögskämten och andra mossigheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...