torsdag 20 september 2012

Surfplatta på tåget


Dagens vy - surfplatta på tåget.

Idag är första gången på tre månader jag använder min surfplatta. Lite tragiskt faktiskt. Det gick så långt att jag började tvivla på surfplattans betydelse i mitt liv. Kanske skulle jag sälja den? Men idag inser jag ju att den är fantastiskt. Ett perfekt komplement till min stationära dator och min sega bärbara. Den är fantastisk på tåg. Den låter mig smidigt kolla på serier utan starttid, väger mycket mindre och skärmen är helt okej stor. Mitt icke-användande av surfplattan gjorde att jag fick börja med att uppdatera 36 appar, det tog tid från min upplevelse men samtdigt roligt eftersom några appar blev bättre :)

Jag spenderar min tid på tåget med att kolla ifatt, nästan, av några serier som gick i somras. Och tåg är verkligen perfekta för detta ändamål. En fyratimmars resa blir ju 8 st 40 minuter avsnitt, härligt! Under resan hann jag med både Royal Pains, Harry's Law och 30Rock.

1 kommentar:

  1. Så du har en sån där modern grej, märke och modell? För jag vill köpa en som inte är allt för dyr.

    SvaraRadera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...