söndag 30 september 2012

Ställningen i Klassikertävlingen

Just nu är ställningen som följer i vår undran kring vilken serier ni vill att vi ska ta oss ann: Dexter, Mad Men, True Blood och Breaking Bad leder, rätt stort faktiskt. På andra sidan, vilken serie vi verkligen inte ska ta oss ann finns Desperate Housewifes, Sex and the City och 24.



Just de serierna som ligger pyrt till var de serier jag var mest sugen på. Både 24 och Sex and the City är serier som jag känner att det nog är dags för. 24 eftersom jag kollade på en hel säsong under min gymnasietid och dagen efter varje avsnitt hyperdiskuterade vi avsnittet i skolan.

Och ingen av de serierna som de flesta av er röstat på känner jag mig jättesugen på. Men det är nog bara förutfattade meningar eftersom så många av er tycker dem är bra.

Det går fortfarande alldeles ypperligt att fylla i enkäten om det är så att ni inte alls tycker detta stämmer, eller varför inte rösta en gång till så vi väljer rätt :) Enkäten finn här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...