lördag 29 september 2012

Snackisarna i mitt huvud

Det har hänt så mycket i serievärlden, dock rätt mycket om serier som vi inte tittar på men det är ändå dags för lite nyheter och annat smått och gott!

Nicole Richie har blivit inskriven i New Normals skådespelarstab. Och som det verkar, inte som gästskådis utan en återkommande karaktär, som dessutom ska spela sig själv! Mycket spännande tycker jag och jag hoppas att Nicole kommer göra ett bra jobb och tillföra serien både lite stjärnglans och tyngd.


Tv.com har startat en ny podcast! Ämnena för den första podden känns inte så lockande men jag tänker nog ändå lyssna på segmentet om seriepremiärerna. Men om ni vill ha lite mer Emmy, Revolution och Supernatural. Då ska ni lyssna på podden.

Det är inte bara New Normal som får tillökning. New Girl gästspelas ac Olivia Munn som även spelar i Newsroom och som är en av mina favoriter. Hon kommer spela i en arc, osäkert i hur många avsnitt men enligt skaparna är det "several".Om ni vill läsa vilken roll hon kommer ha, vill ju inte spoilra för mycket, så läs vidare här. Jag ser fram emot detta även om det inte kommer bli långvarigt efter inspelningarna för Newsroom börjar snart där Olivia ska medverka.

Något jag har missat, massivt!, är att under den 7e säsongen av Psych kommer det komma ett musikalavsnitt! Herrejisses säger jag. Efter alla underbara julavsnitt och andra temaavsnitt finns det just nu inget som jag ser fram emot mer. Jag har dock lite att ta igen, är inte riktigt på sjunde säsongen än. Om ni vill se ett videoklipp om vad som komma skall i sjunde säsongen av Psych är mitt tips detta. Det är dock inte att rekommendera om ni inte är i fas. Jag lyssnade lite för länge och blev spoilrad så in i bomben, dålig start på dagen!

En mycket bra nyhet för alla oss Downton Abbey älskare är UNTs nyhet i dagens tidning, kanske också i andra lokaltidningar, skaparen av Downton jobbar på att skriva en historia kring hur Lady och Lord Grantham blev det gifta par dem är. Så himla härligt en min mening. Jag kan bara tänka mig alla komiska delar i att Lady flyttar till England och ska anpassa sig till den kulturen hur Lord kanske egentligen var kär i en annan och hur mormodern mest kritisk till allt. Dock säger skaparen, Julia Fellows att en sådan historia inte är aktuell att sändas förrän Downton Abbey avslutas. Jag kommer vänta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...