måndag 24 september 2012

Jag är med i Expressen!


Här är jag alltså, i riksupplagan för Expressen, mycket nöjd. Och tror det eller ej, jag blev bra på kortet! Jag hittar inte artikeln på nätet men kanske kommer den ut senare idag. Så fort jag finner den så länkar jag. I den lilla texten som är skriven om mig säger jag att det ska bli himla skönt att kunna streama tv-serier från och med i höst. Innan så har jag köpt dvd-boxar och lånat serier av vänner (oh, yes). Själva tabellen där uppe där de sammanställt alla tjänster är väl ingen höjdare. Och den måste vara gjort för rätt länge sen eftersom vi vet pris på många av tjänsterna nu. De streamingtjänster de tar upp är Netflix, Filmnet (Bonniers nya som släpps i veckan), Voddler och HBO. Vi får se vilken tjänst vi verkligen fastnar för sen, det beror också lite på om någon av dem släpper en app till vår Boxee box. Och eftersom Netflix finns som app på Boxeen är det nog där vi börjar :)

Kanske går det att läsa texten lite bättre här:

2 kommentarer:

  1. Ballt att vara med på så stor bilde i expressen :D

    SvaraRadera
  2. jag är mer än imponerad, jag är fucking speechless! OMG!

    SvaraRadera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...